STP Timișoara Forum: Discutii despre istoria transportului din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (6 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Discutii despre istoria transportului din Timisoara

#101 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 27.136
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 15 mai 2020 - 21:51

O "medalie" interesanta gasita prin colectia tatalui meu. Probabil se dadea participantilor la expozitia filatelica tematica din 1984.

Imagine postata

Piesa are 51 mm in diametru si este realizata din bronz lacuit.
6

#102 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 682
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 04 iunie 2020 - 14:04

Nu stiu daca a mai fost postat sau nu, pe acest site am gasit multe poze mai vechi cu tramvaiele nemtesti din TM (mai ales cele venite in primele loturi '95-'96) in schema originala

http://phototrans.eu/24,308,0.html

Poate ca unii deja stiu de el, pentru mine au fost poze noi, ca de exemplu cea cu 3439 (reclama la Nesquick): http://phototrans.eu..._GT4b_3439.html, si multe altele, descarcarea unui lot de Hansa din '96, etc

Aceasta postare a fost editata de Paul85: 04 iunie 2020 - 14:05

2

#103 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 745
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 04 iunie 2020 - 16:34

Au fost multe poze preluate de acolo, inclusiv eu am luat de pe acest site.
1

#104 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1.679
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 22 iunie 2020 - 22:38

Pasionatul german Hubert G. Königer a postat ieri pe un forum german o prezentare a călătoriilor sale în România din perioada 1975-1980. În prezentarea sa, a inclus și câteva poze cu tramvaie din Timișoara:

1. Timiș 2 #237 la Catedrala Mitropolitană, aprilie 1975:
Imagine atasata: 21tmt237corso197504xxgojj1.jpg
2. EP-ul #223, cuplat cu un V10, linia 1, Podul Traian:
Imagine atasata: 22tmt223tl1podtraian1kojm6.jpg
3. "Gemenele" 126-127, linia 5, 23 august 1979:
Imagine atasata: 23tmt126127tl5baltavek4jie.jpg
4. "Gemenele" 124-125, linia 5, Ronaț, 23 august 1979:
Imagine atasata: 24tmt124125tl5alapusniqkpj.jpg
6

#105 Useril este offline   playboy 

  • Membru senior
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 705
  • Inregistrat: 02 iunie 12
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:transportul public din timisoara

Postat 06 iulie 2020 - 13:50

Nu se mai adaugă nimic in celelalte categorii din istorie tramvaie,troleibuze si autobuze?
2

#106 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8.379
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 07 iulie 2020 - 16:40

Lipsa timp liber, din pacate. :(

Dar daca e vreo intrebare, solicitare poza, informatii, postati aici cu incredere. :)
2

#107 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 745
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 20 octombrie 2020 - 14:21

Am și eu câteva întrebări:

1. Troleibuzele 6 și 71 au avut inițial scaune din placaj, asemănătoare troelibuzelor DAC din București, care ulterior au fost înlocuite cu actualele scaune provenite de la vagoane Timiș 2?

2. Ce s-a întâmplat cu troleibuzul 6 la începutul aniilor 2000, atunci când atât masca frontală, cât și acele grile de lângă caseta numărului au fost înlocuite cu tabla simplă?

3. În ce schemă cromatică a fost livrat vagonul Duwag N 830? Pe internet am văzut cu el numai poze în schema galbenă (în Timișoara) și cu reclama la Maggi (în Frankfurt am Main).
0

#108 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8.379
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 24 octombrie 2020 - 15:37

1. Exact.

2. La RK s-a intamplat asta, cel mai probabil din lipsa pieselor, multor vehicule li s-au montat asa.

3. Exact cu acea reclama, de aceea a si fost vopsit in schema RATT, din prima, inainte de a circula la noi.
1

#109 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 745
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 24 octombrie 2020 - 19:34

Mulțumesc mult. :beer2:
1

#110 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 745
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 17 ianuarie 2021 - 12:09

Câteva linkuri utile pentru vagoanele provenite din Austria:
Gräf & Stift GP
Simmering SP
SGP L
Gräf & Stift SS2
1

#111 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 745
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 22 ianuarie 2021 - 01:01

Aș mai avea și eu două întrebări:

1. Când a fost retras definitiv troleibuzul 4 și unde a fost garat după ce nu a mai fost folosit?

2. În ce an au fost retrase vagoanele GT6 172, 2502 și GT8 109?

Și ca o curiozitate, pe site-ul transphoto.org apare că troelibzul DAC 117E 330 de la Sibiu a ajus la Timișoara. Din câte știu în realitate acesta nu a ajuns sau cel puțin nu am văzut vreo poză cu el, de asemenea există multe informații pe acest site eronate. Care este adevărul, a ajuns acest troleibuz sau nu, la Timișoara?

Aceasta postare a fost editata de GPS: 22 ianuarie 2021 - 01:02

0

#112 Useril este offline   MDC 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 116
  • Inregistrat: 13 iunie 20

Postat 22 ianuarie 2021 - 15:38

Vezi postareaGPS, la 22 ianuarie 2021 - 01:01, a spus:

Aș mai avea și eu două întrebări:

1. Când a fost retras definitiv troleibuzul 4 și unde a fost garat după ce nu a mai fost folosit?

2. În ce an au fost retrase vagoanele GT6 172, 2502 și GT8 109?

Și ca o curiozitate, pe site-ul transphoto.org apare că troelibzul DAC 117E 330 de la Sibiu a ajus la Timișoara. Din câte știu în realitate acesta nu a ajuns sau cel puțin nu am văzut vreo poză cu el, de asemenea există multe informații pe acest site eronate. Care este adevărul, a ajuns acest troleibuz sau nu, la Timișoara?


Pot să te ajut cu câteva răspunsuri, sper eu corecte.

#4 a fost retras prin anii 2010,iar de atunci cred că a staționat împreună cu restul Ikarusuriilor casate lângă poarta de la ITP

2502 țin minte că a circulat ultima oară prin 2016,ultimele dăți l am văzut pe liniile 9,10 și 6. 172 cred că prin 2015 a fost retras,iar de 109 nu știu.

Din ce știu eu la Timișoara a ajuns doar Marele Alb,330 fiind, din ce știu eu "ucis" la Sibiu.
0

#113 Useril este offline   dan.s 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 3.830
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 22 ianuarie 2021 - 15:52

Si la ora actuala cele 3 vagoane Duwag au ramas cu indicativele ultimelor linii pe care au circulat. Si daca bine imi aduc aminte anii, avem asa:
172 - linia 7 - 2014/2015
109 - linia 5 - 2016/2017
2502 - linia 9 - 2017/2018
0

#114 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 745
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 22 ianuarie 2021 - 18:29

Mulțumesc pentru răspunsuri. 172 a fost ultimul DWM GT6 care a circulat? Știu că era cel mai complet la momentul casării.
0

#115 Useril este offline   dan.s 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 3.830
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 22 ianuarie 2021 - 19:44

172 e in T. Ionescu, nu o fost casat, iar 2502 nu e tot GT6?
0

#116 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 745
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 22 ianuarie 2021 - 21:27

M-am exprimat greșit. În momentul casării vagoanelor DWM GT6 (2019) acesta (172) era cel mai complet dintre cele rămase și de aceea a fost ales pentru colecția muzeului. Da, și 2502 este tot GT6, numai că 2502 este Duwag GT6, fabricat pentru Dusseldorf, iar 172 este fabricat de DWM sub licență Duwag pentru Karlsruhe.
0

#117 Useril este offline   dan.s 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 3.830
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 22 ianuarie 2021 - 23:06

Interesant e ca fata de celelalte vagoane GT6 pe care le-am avut, 172 era diferit, mai ales in partea din spate, acesta avand 4 corpuri separate (2 semnalizare, 2 stopuri) la nivel, fata de restul care aveau far+stop cu 'bumper' (iesite mai inafara).
0

#118 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 745
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 23 ianuarie 2021 - 00:30

Cred că se datorează reparației capitale avută în 2012. Probabil când va fi restaurat spatele va fi readus la forma originală.

Imagine atasata: 7B19A4F6-C48B-4160-BF5F-AB7A0774D1CA.jpeg

Poza e luată din topicul cu poze din depouri.
0

Arata acest topic


  • (6 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 4
  • 5
  • 6
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

4 useri citesc topicul
0 membri, 4 vizitatori, 0 utilizatori anonimi