Regia Autonoma de Transport Timisoara: Autobuzele Mercedes Conecto G - Regia Autonoma de Transport Timisoara

Salt la continut

Imagine postata
  • (75 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Autobuzele Mercedes Conecto G Evaluare topic: ***** 5 Voturi

#1 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8.937
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 23 martie 2008 - 22:50

Regia Autonoma de Transport Timisoara doreste achizitionarea de 30 autobuze noi articulate de capacitate mare.
0

#2 Useril este offline   Ciup 

  • Membru autentic nr. 1
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Sys Admin, Wen Design,SEO

Postat 23 martie 2008 - 22:53

E buna ideea dar putini stiu cum arata aceste autobuze si ce "pot" ele .Te superi daca pui niste poze cu ele si dai niste detalii ? Ca altfel suna a "ala-bala" .
0

#3 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8.937
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 23 martie 2008 - 23:07

Cu prea multe detalii tehnice nu va pot ajuta, dar uite aici un articol aparut nu demult in presa Timisoreana, e adevarat, cu o oarecare tenta rautacioasa la adresa primarului, dar si cu un sambure de adevar in el.


Sursa articolului

Editat de moderator. Cred ca sursa articolului e suficienta, cine vrea sa o citeasca o poate accesa de pe pagina originala, nu era nevoie sa copiati intreg articolul aici.
IrisBus
Imagine postata
Mercedes Citaro
Imagine postata
Solaris
Imagine postata
0

#4 Useril este offline   Claudiu 

  • RATT staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:electronica

Postat 25 martie 2008 - 00:11

Tipul de autobuz ce se va achizitiona va fi determinat de castigatorul licitatiei, asa ca ce ne-ar place sau ce nu nu va influenta cu nimic alegerea.
In alta ordine de idei, acum ca tot avem troleibuze pe caroserii IRISBUS - IVECO, RATT ar trebui sa fie sufucient de isteti sa stipuleze in caietul de sarcini pentru autobuze ca "X % din componentele mecanice si de caroserie ale autobuzelor sa fie identice cu cele ale troleibuzelor, in scopul optimizarii intretinerii" si cu ocazia asta ar face spume la gura si contestatarii, firma de apartament distribuitoare de MAZ-uri (va reamintesc ca MAZ-urile sunt autobuze fabricate in Belarus, care, cel putin la Constanta, au prostul obicei sa ia foc in timpul mersului).
Personal ii inteleg pe cei de la RATT de ce ar vrea autobuze IRISBUS. E mai usor sa cumperi piese si sa ai personal de intretinere instruit pentru un singur tip de vehicule decat pentru mai multe.
0

#5 Useril este offline   Ciup 

  • Membru autentic nr. 1
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 261
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Sys Admin, Wen Design,SEO

Postat 25 martie 2008 - 00:28

Din acelasi motiv descris de tine la fel de bine ar putea sa achizitioneze Mercedes Citaro.Pozele mai distorsioneaza realitatea , poate nu sunt atat de lungi pe cat par.
0

#6 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8.937
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 25 martie 2008 - 00:36

Mercedes Citaro 2 mai exact. Citaro 1 nu se mai fabrica.
0

#7 Useril este offline   Claudiu 

  • RATT staff
  • PipPipPip
  • Grup: RATT Staff
  • Postari: 126
  • Inregistrat: 19 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:electronica

Postat 25 martie 2008 - 00:46

Ciup a spus:

Din acelasi motiv descris de tine la fel de bine ar putea sa achizitioneze Mercedes Citaro.

Da ai dreptate.

Ciup a spus:

Pozele mai distorsioneaza realitatea , poate nu sunt atat de lungi pe cat par.

In privinta lungimii, nu conteaza prea mult. Paradoxal, un autobuz articulat se manevreaza mai usor in locuri stramte in comparatie cu unul scurt pentru ca are distantele intre punti (axe) mai mici si se poate frange (indoi) in viraje.
0

#8 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • RATT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 16.532
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 25 martie 2008 - 00:49

Corect ! Partea din fata si pana la articulatie este mai scurta decat un autobuz nearticulat.
0

#9 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1.402
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 25 martie 2008 - 23:09

Claudiu a spus:

si se poate frange (indoi) in viraje.


Dar si aici depinde un pic de model: autobuzele care nu au motor in spate (gen cele 3 DAC-uri 117UD ale RATT care, apropo, sunt superbe) au axa 3 mobila, in vreme ce cele cu motor in spate, gen Irisbus 18, Mercedes Citaro G etc. au axa 3 fixa, ceea ce le ,,obliga" sa aiba o articulatie mai ,,larga" care sa se poata indoi mai mult.
0

#10 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8.937
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 18 noiembrie 2008 - 23:49

Ce se mai stie despre cele 30 autobuze articulate? Cand poate fi reluata licitatia, si desigur as fi curios daca banii alocati pentru aceasta achizitie mai exista oare in contul primariei sau au fost redistribuiti pentru alte investitii?
0

#11 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4.465
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 22 noiembrie 2008 - 23:36

Sunt ceva noutati despre cele 30 de autobuze articulate?

Aceasta postare a fost editata de viktor: 02 ianuarie 2009 - 14:06

0

#12 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • RATT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 16.532
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 22 noiembrie 2008 - 23:55

Nimic nou, deocamdata. :mellow:
0

#13 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4.465
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 23 noiembrie 2008 - 00:56

Vreau a afla parerile tuturor despre noile autobuze articulate si ce marca ati prefera sa fie ele
In pozele de mai jos sunt cele trei modele de autobuze articulate(doua postate de mine si unul de catre Dr2005)

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Cetilis_g.jpg
  • Imagine atasata: citelis18.jpg

0

#14 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1.402
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 23 noiembrie 2008 - 03:08

Citaro (dar scurte) avem în Bucureşti şi nu îmi place deloc demarajul lor, sunt foarte greoaie din punctul ăsta de vedere...
Cu Irisbus Citelis (scurt, nu articulat) am mers la Suceava şi am rămas plăcut impresionat de demaraj şi de felul cum ,,dădeau" şoferii în ele.
Dacă tot se poate alege, ar fi indicate tot Irisbusurile, dat fiind că multe piese (cel puţin de ordin estetic: mască faţă, faruri, scaune, uşi etc.) sunt compatibile şi cu troleibuzele Citelis deja existente.


----
Deşi nu face parte din chestionar, dacă nu ar trebui să aleg între cele 2 modele, aş merge pe mâna MANului, cu un Lion's City G: http://www.man-mn.de/de/Bus/Stadtbusse/Lio...G.jsp?key=86760 . Poate fi echipat cu motor de 310, 320, 350 sau 360 CP.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: LionsCityG_06_g.jpg

0

#15 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8.937
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 23 noiembrie 2008 - 11:38

Edilii doresc cu orice pret Irisbus, cel putin pe caracteristicile Irisbus-ului a fost intocmit caietul de sarcini, de aceea au si aparut nenumaratele contestatii din partea celorlalte firme participante.
0

#16 Useril este offline   alecs 

  • Membru VIP**
  • Grup: VIP
  • Postari: 3.145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 23 noiembrie 2008 - 20:36

eu as prefera mercedesul,deoarece este si mai buna firma,dar si arata mult mai fain decat celelalte
0

#17 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4.465
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 24 noiembrie 2008 - 22:50

Va rog sa va ziceti parerea despre autobuzele puse de mine si de Dr2005. Va rog cine are o parere despre un alt autobuz sa si-o aseze aici in acest topic.
Va multumesc.
0

#18 Useril este offline   garcon 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 552
  • Inregistrat: 28 aprilie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 24 noiembrie 2008 - 23:27

Ma raliez la aceeasi parere, Mercedes.
0

#19 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru activ
  • Grup: Membru Gold
  • Postari: 1.402
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 24 noiembrie 2008 - 23:42

Mai bine Irisbus... că unele piese se vor putea folosi şi la trolee.
0

#20 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8.937
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 24 noiembrie 2008 - 23:45

Lipseste Solaris din vot, au participat si astia la licitatie.
0

Arata acest topic


  • (75 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi