STP Timișoara Forum: Calea Stan Vidrighin - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (2 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Calea Stan Vidrighin constructor desemnat PORR - Reabilitare strada si linie

#1 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.205
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 19 martie 2019 - 23:17

Dupa 1 an de la CU:
Imagine atasata: Reabilitare linii tramvai - Calea Stan Vidrighin - RB 2018.03.19.jpg
1

#2 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12.451
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 20 martie 2019 - 19:51

Doamne ce limbaj supracomplicat fara vre-un rost anume si absolut inutilll :Facepalm_emote_gif:
2

#3 Useril este offline   dan.s 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 3.841
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 25 octombrie 2020 - 19:49

Conform Opinia Timisoarei, micRobu (inca in functie) a anuntat ca a fost lansata licitatia pentru reabilitare drum+cale. De unde are primaria bani de atatea santiere de bulevarde mari?Imagine postata

Link OT


Edit:

Citeaza

Lucrarea este acum estimată la 91,4 milioane de lei, cu TVA, iar durata de execuție este de 36 de luni, din care 6 luni pentru actualizarea proiectului.

3 ani pt 2km? Pai CFR are termenul asta de 6+36 luni pt 'ditamai' proiectul de inrastructura...Imagine postata
1

#4 Useril este offline   michidutza 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 451
  • Inregistrat: 26 iunie 16

Postat 25 octombrie 2020 - 21:42

Eu stiam din presa ca de mutl timp era in discutie modernizarea...


Si cam e nevoie sincer. Trotuarele sunt praf de peste 15 ani... Si liniile de tramvai sunt si ele numai in valuri.

Aceasta postare a fost editata de michidutza: 25 octombrie 2020 - 21:44

0

#5 Userul este online   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1.065
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 26 octombrie 2020 - 00:05

E mare nevoie de reparatii, dar sper sa nu o dea cu dedicatie unei firme de kkt si sa ajunga la final ca si Rebreanu.
Trebuie inceput cu linile de tramvai pana e gata centura si apoi carosabilul.
0

#6 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1.679
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 26 octombrie 2020 - 12:18

Am căutat licitația pe E-licitație, nu a fost lansată încă. Cel mai probabil doar a fost transmisă pentru publicare, dar nu s-au mișcat cei de la A.A.D.R.
0

#7 Useril este offline   Bogdi94 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 265
  • Inregistrat: 04 ianuarie 09

Postat 26 octombrie 2020 - 12:45

De ce nu se bazează pe fonduri europene? Atâtea lucrări au fost incepute de la bugetul local...
0

#8 Userul este online   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1.065
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 26 octombrie 2020 - 14:26

pentru ca la alea nu pot fi "sifonati" banii asa usor. am avut un primar ultracinstit ;)
1

#9 Useril este offline   marius2002 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 383
  • Inregistrat: 30 mai 14

Postat 27 octombrie 2020 - 20:01

Vezi postareaBogdi94, la 26 octombrie 2020 - 12:45, a spus:

De ce nu se bazează pe fonduri europene? Atâtea lucrări au fost incepute de la bugetul local...

Pentru ca nu mai sunt bani disponibili pentru Timisoara. Cel putin asa zicea Robu....
0

#10 Useril este offline   dan.s 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 3.841
  • Inregistrat: 11 septembrie 15
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Everywhere

Postat 27 octombrie 2020 - 20:44

Dar Timisoara are destule fonduri sa suporte atatea proiecte odata?
0

#11 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1.679
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 28 octombrie 2020 - 06:46

Primăria Timișoara a lansat o licitație pentru proiectarea și execuția lucrărilor de reabilitare a Căii Stan Vidrighin, ce include și modernizarea liniei de tramvai (se menționează că e traseul 2, deși 2-ul nu are nicio treabă cu Vidrighin). Bugetul alocat este în valoare de 73.238.639,05 RON, din fonduri bugetare. Ponderea punctajului:
- 80% preț
- 10% experiența anterioară a proiectantului specializat în căi ferate,unii de tramvai sau echivalent
- 10% experiența anterioară a proiectantului specializat în drumuri sau echivalent.
Termene limită:
- depuneri oferte: 15 decembrie 2020
- evaluări: 15 iunie 2021.
Link E-licitație: http://e-licitatie.r.../view/100105705
0

#12 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 239
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 28 octombrie 2020 - 08:24

Traseul 2 este codificarea lucrarilor de reabilitare impusa de primarie. Traseul 1 este Calea Cetatii.
0

#13 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1.679
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 28 octombrie 2020 - 08:52

Nu cunosc situația exactă de la Timișoara, așadar nu pot decât să vă dau dreptate, însă pe E-licitație Bulevardul Cetății e trecut "Traseul 4", nu cu 1, iar Bogdăneștilor e trecut "Traseul 5".
0

#14 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 239
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 28 octombrie 2020 - 22:10

Ai dreptate cu nr 5. Nu e 1. Nu mai gaseam acel articol cu reabilitarile propuse.
0

#15 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1.679
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 15 decembrie 2020 - 17:05

Ofertant unic: PORR CONSTRUCT, cu PORR BAU GmbH. în calitate de terț și cu următorii subcontractanți:
- C.S.V. INFRATECH S.R.L. (6,85%)
- SWARCO TRAFFIC ROMANIA (4,11%)
- VIMATO (0,32%)
- WIEBE ROMANIA (0,57%)
- ELECTROECHIPAMENT INDUSTRIAL S.R.L. (22,12%)
- SANEL (13,27%)
- LONGHERSIN (1,69%)

Aceasta postare a fost editata de SPECTR-2: 15 decembrie 2020 - 17:05

2

#16 Useril este offline   SPECTR-2 

  • Membru senior*
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 1.679
  • Inregistrat: 29 decembrie 18
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 18 ianuarie 2021 - 18:45

Gata, cei de la Porr au fost selectați azi câștigători, urmează semnarea contractului.
7

#17 Useril este offline   Infra 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 239
  • Inregistrat: 27 februarie 16

Postat 18 ianuarie 2021 - 23:59

Super veste!

Aceasta postare a fost editata de Infra: 19 ianuarie 2021 - 00:01

0

#18 Useril este offline   Tesla 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 230
  • Inregistrat: 24 august 16

Postat 20 ianuarie 2021 - 13:45

Proiectul acesta a mers mult mai repede decât mă așteptam. Eu sper însă să nu meargă prea repede și explica imediat de ce.

28.10.2020 - lansare licitație
15.12.2020 - depunere oferte
18.01.2020 - declarare câștigător

Parte bună e că nu are cine să conteste atribuirea fiindcă Porr a fost unicul ofertant. Nu mi se pare un capăt de lume, având în vedere că Porr a mai făcut lucrări prin oraș și au fost ok (mai puțin Str. Dunărea din Ghiroda, dar în Timișoara a fost ok). Urmează totși procedural perioada de contestații și abia apoi se semnează.

Problema e însă de trafic. Era firesc ca această arteră să se modernizeze, dar abia după finalizarea lucrărilor la Centura Sud. Toată povestea cu Centura Sud a durat mult prea mult și uite că drumul acesta s-a degradat nepermis de tare, deși s-au tot făcut reparații. De linia de tramvai nici nu are rost să mai spun, că nu cred că mai este un tronson în Timișoara atât de degradat ca acesta. Astfel că, atunci când vor începe lucrările, adică probabil spre sfârșitul anului (6 luni actualizare proiectare după ordinul de începere a lucrărilor, înseamnă aproximativ august-septembrie), traficul greu nu se va fi mutat pe Centura Sud. Eu sunt convins că Centura Sud se va termina cel mai devreme la termenul contractual, adică mai 2022. Deci ar fi o perioadă bună, să zicem din august/septembrie 2021 până mai-septembrie 2022 adică aproape un an sau poate mai bine de un an în care traficul pe artera aceasta ar fi infernal.

Eu speram să se sincronizeze aceste 2 lucrări, adică să înceapă una după ce se termină cealaltă. Oricum, partea bună e că se va finaliza Centura până se va finaliza aeastă lucrare. Aș detesta să se întâmple un Rebreanu 2, care după 10 ani deja are nevoie de mari reparații, drumul fiind abuzat de traficul greu. Eu cred cu tărie că Stan Vidrighin se va fluidiza teribil de mult după ce se va termina Centura Sud.

Una peste alta, mă bucur nespus de mult că se va moderniza acest calvar de drum. Cel mai mult mă bucur pentru linia de tramvai. Aștept cu interes modernizarea Căii Buziașului și a tronsonului de tramvai de pe Calea Buziașului (acolo e cam aceeași poveste ca și pe Stan Vidrighin).
5

#19 Useril este offline   DanielT 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 921
  • Inregistrat: 06 aprilie 17

Postat 20 ianuarie 2021 - 14:11

Bine punctat, exact la asta ma gandeam si eu cand am citit ieri ca e aproape gata licitatia, si la traficul nebun ce va fi pe-acolo cand toate camioanele vor merge prin santier cu centura sud neterminata.

Aceasta postare a fost editata de DanielT: 20 ianuarie 2021 - 14:13

0

#20 Userul este online   ioio_viola 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 1.065
  • Inregistrat: 17 septembrie 15
  • Sexul:masculin

Postat 20 ianuarie 2021 - 15:48

sa speram ca fac pe etape. mai intai linia de tramvai si apoi partea carosabila. important e sa se faca o lucrare calumea.
1

Arata acest topic


  • (2 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi