STP Timișoara Forum: (A3) Autostrada Bucuresti - Ploiesti - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (3 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

(A3) Autostrada Bucuresti - Ploiesti (finalizata) - 62km

#1 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 19 mai 2011 - 21:09

Autostrada Bucuresti-Ploiesti: finalizat partial

Lot 1: 19,5 km Bucuresti-Moara Vlasiei | Constructor: Pizzaroti-Tirrena Scavi
Lot 2: 42,5 km Moara Vlasiei-Ploiesti | Constructor: Spedition UMB-PA&CO-Euroconstruct

In total: 62 km.


____________________________________________________

S-au reinceput asfaltarile pe tronsonul Bucuresti - Ploiesti.
Constructorii spun ca desi nu primesc nici un ban de la stat, o fac pentru... ONOARE !?! :)

http://stirileprotv....oiesti/60491974
0

#2 Useril este offline   duck_dani 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 63
  • Inregistrat: 18 martie 11

Postat 20 mai 2011 - 12:10

km asfaltati intr-o zi?

Aceasta postare a fost editata de duck_dani: 20 mai 2011 - 12:10

0

#3 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 mai 2011 - 12:34

Se pare ca da. S-au (re)pus tare rapid in miscare. :nervos:
0

#4 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2.155
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 20 mai 2011 - 15:08

sunt curios cat timp va rezista munca lor "onorabila".. sau poate au uitat sa zica cate zerouri au cifrele care le masoara "respectul" fata de cei care cu 'marinimie' le-au acordat aceasta lucrare

Aceasta postare a fost editata de BogdanTm: 20 mai 2011 - 15:12

0

#5 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 08 iulie 2011 - 20:17

Citeaza

A3, pasajul peste DN1 de la Bărcăneşti. Se face suprabetonarea, ceea ce creează haos pe sensul de mers Bucureşti-Ploieşti:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

Nimic nou spre Râfov:

Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata
Imagine postata

nenea_hartia - forum SSC
0

#6 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 august 2011 - 10:47

Zona de pe autostrada A3, Bucuresti - Moara Vlasiei, unde lucreaza italienii.

Depozitare grinzi
Imagine postata

Detalii bazin evaporare si separator ulei
Imagine postata

Detalii DJ peste Autostrada inainte de intersectia cu CB
Imagine postata

Detaliu cofraj fabricare grinzi
Imagine postata

Detaliu pasaj DJ peste A3
Imagine postata

In dreapta se vede Cosmopolis, in fata/fata-dreapta este CB
Imagine postata

Zoom privind spre CB - pod neterminat la intersectia cu CB
Imagine postata

Zoom privind spre Ploiesti
Imagine postata

Privind spre CB
Imagine postata

Privind spre Ploiesti de pe pasaj superior
Imagine postata

Se emulsioneaza pentru asternere AB2
Imagine postata

Se marcheaza topo pentru asternere AB2
Imagine postata

Poza facuta pe pod peste CF
Imagine postata

La capatul sectiunii, la Moara Vlasiei, privind spre tronsonul vecin, adica spre nimic
Imagine postata

alecu26 - forum SSC
0

#7 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 18 august 2011 - 07:00

Autostrada Bucuresti - Ploiesti

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Sursa: Ziarul Financiar
0

#8 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 13 septembrie 2011 - 12:37

Se misca si pe A3. :respekt:


Bucuresti - Ploiesti

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Imagine postata

Mai multe poze pe Ziarul Financiar.
0

#9 Useril este offline   Gank 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 146
  • Inregistrat: 07 septembrie 11

Postat 13 septembrie 2011 - 13:24

Ce n-am inteles eu la autostrada asta e stratul de asfalt. Nu e prea subtire pentru o autostrada ? Fata de Timisoara-Arad unde se pun cateva straturi consistente de asfalt.
0

#10 Useril este offline   BogdanTm 

  • Membru VIP
  • Grup: VIP
  • Postari: 2.155
  • Inregistrat: 06 septembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:trenurile, calatoriile,sahul

Postat 13 septembrie 2011 - 14:00

Vezi postareaGank, la 13 septembrie 2011 - 13:24, a spus:

Ce n-am inteles eu la autostrada asta e stratul de asfalt. Nu e prea subtire pentru o autostrada ? Fata de Timisoara-Arad unde se pun cateva straturi consistente de asfalt.

este exact cat "trebuie" pentru ca firmele de partid sa aiba de lucru peste 6 luni...fireste la reabilitarea autostrazii..
0

#11 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 18 septembrie 2011 - 21:16

Stadiul lucrarilor pe autostrada Bucuresti - Ploiesti dupa 4 ani de munca a ajuns la doar 50%. De mentionat ca pe acest tronson lucreaza doar firme romanesti, iar una dintre firme (UMB) va realiza si primul lot din Timisoara - Lugoj. :plang:

Sursa: ProTv
0

#12 Useril este offline   MHN 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 5.102
  • Inregistrat: 29 noiembrie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:Infrastructura & Investitii

Postat 18 septembrie 2011 - 21:20

Nasol de cei impactati de intarzierile acestea...
0

#13 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 05 octombrie 2011 - 14:00

Autostrada Bucuresti - Ploiesti filmat din avion. :respekt:

http://www.capital.r...nia-154040.html
0

#14 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 20 octombrie 2011 - 15:30

Segment din Bucuresti - Ploiesti, 20 octombrie:
Imagine postata
Sursa: Digitalglobe.com; radutm - forum SSC
0

#15 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 27 octombrie 2011 - 23:24

Cum arată Autostrada Bucureşti - Ploieşti

Autostrada Bucuresti-Ploiesti, vazuta din avion - 25 octombrie
0

#16 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 31 octombrie 2011 - 17:44


0

#17 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 07 noiembrie 2011 - 18:03

Un nou termen pentru inaugurarea autostrăzii Bucureşti-Ploieşti: aprilie 2012!

7 noiembrie 2011

Uite autostrada, nu-i autostrada! Cam aşa stau lucrurile cu lucrările la tronsonul autostrăzii Bucureşti-Ploieşti, despre care guvernanţii susţineau că va fi gata la sfârşitul acestui an.

Între timp, premierul Emil Boc a revenit asupra promisiunilor făcute în privinţa acestei artere, începută în 2007, şi a declarat, în weekend, la Poiana Braşov, că finalizarea autostrăzii şi darea în folosinţă a acesteia vor avea loc în primăvara lui 2012. „Practic, autostrada este gata în decembrie, cu excepţia unui pod extrem de important şi care, din nefericire, nu va putea fi finalizat. În rest, este gata. Asta înseamnă că în primăvara viitoare, aprilie cel târziu, Bucureşti-Ploieşti este terminată", a declarat Boc.

Conform ultimelor date privind stadiul autostrăzii, tronsonul între şoseaua de centutră a Bucureştiului şi localitatea Moara Vlăsiei ar fi gata în proporţie de 85%, iar restul, de la Moara Vlăsiei la Ploieşti, ar avea un stadiu de execuţie de 64%. Primul tronson este construit de Pizzaroti şi Tirena Scavi, iar al doilea a fost împărţit între trei „regi" ai asfaltului, Umbrărescu, Besciu, Căşuneanu. Porţiunea care i-a revenit ultimului pare a fi cea mai avansată.

Sursa: Adevarul
0

#18 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 noiembrie 2011 - 20:24

O poza proaspata de pe tronsonul unde lucreaza UMB

Imagine postata
0

#19 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 noiembrie 2011 - 20:34

De ce nu este gata A3 Bucureşti-Ploieşti în decembrie. Pe o porţiune sunt gata şi marcajele, dar pe altele se lucrează la fundaţie şi multe poduri nu sunt terminate

28.11.2011

Diferenţe mari între gradul de finalizare de la o porţiune la alta, exproprieri care trebuie realizate, multe poduri încă departe de a fi terminate alături de kilometri întregi pe care abia se lucrează la fundaţie şi nu la asfaltare, cam aşa arată şantierul autostrăzii A3 Bucureşti - Ploieşti, vizitat de ZF la finele săptămânii trecute. Deşi în decembrie cei 62 de kilometri ai autostrăzii A3 trebuia să fie gata, singura modalitate de a străbate acest traseu de la un cap la altul este cu o camionetă 4X4, echipată special cu anvelope off-road, unele porţiuni fiind dificile chiar şi pentru acest autoturism.

ZF s-a angajat să scoată la raport autostrăzile construite şi să urmărească îndeaproape lu­crările. Din acest motiv, săptă­mâna trecută am încercat să parcurgem integral autostrada, de la intrarea de pe centura Capitalei până la ieşirea pe centura de vest a Ploieştiului.
Cu toate că autostrada la care se lucrează de aproape patru ani era programată pentru a fi inaugurată în luna decembrie, nici măcar cu o lună înainte de termenul-limită aceasta nu poate fi parcursă deoarece multe poduri şi podeţe nu sunt finalizate decât într-un procent scăzut, iar pe multe porţiuni încă se lucrează la fundaţii.

În plus, conexiunea dintre A3 şi centura Ploieştiului nu poate fi realizată deoarece nu sunt gata exproprierile şi implicit rondul unde se vor intersecta cele două nu poate fi construit. Astfel, singura posibilitate de a parcurge autostrada (aproape) integral a fost la volanul unei camionete 4x4 - în acest caz, un Volkswagen Amarok echipat special cu anvelope pe off-road, anumite porţiuni fiind prea dificile chiar şi pentru un SUV.

Unii la fundaţie, alţii la marcaje

Singura "surpriză" a fost tronsonul cuprins între km 48,2 şi km 62 ai autostrăzii, unde a lucrat firma UMB Spedition, a "regelui asfaltului" Dorinel Umbrărescu care a finalizat lucrările cu aproape o lună înainte de termenul-limită stabilit iniţial.

Pe poziţia a doua se află consorţiul Pizza­rotti/Tirena Scavi care este cu aproximativ o săptămână în urma celor de la UMB Spedition, în timp ce Euroconstruct şi Pa&Co, firme controlate de Dan Besciu şi Costel Căşuneanu încă lucrează pe porţiuni întregi la fundaţia autostrăzii şi la construcţia de poduri.

Premierul Emil Boc declara la începutul acestei luni că "autostrada este gata în decembrie, cu excepţia unui pod extrem de important", şi implicit autostrada va fi finalizată în "aprilie cel târziu".

Cu toate acestea, după o vizită pe toate şantierele autostrăzii se poate observa că lucrările sunt departe de a fi terminate, mai ales că în condiţii de iarnă nu se poate turna asfalt.

Exproprierile nu sunt gata

Pizzarotti aproape a finalizat intrarea pe autostradă dinspre şoseaua de centură a Capitalei, care se va face printr-un sens gira­toriu. În primii kilometri încă se poate observa că nu este turnat aproape de loc stratul de uzură, dar sunt gata parapeţii şi bordurile. Mai mult, pe partea dinspre mijloc încă este prezent pietriş care trebuie îndepărtat. Podul care teo­retic trebuie să treacă peste şoseaua de centură pentru ca autostradă să ajungă la Şos. Petricani este în continuare construit pe jumătate în condiţiile în care exproprierile nu sunt gata.

La vizita anterioară pe şantierul Pizarotti, la kilometrul 13 asfaltul nu fusese turnat deoarece firele de înaltă tensiune nu fuseseră ridicate. Acum era turnat un strat de asfalt, dar mai subţire decât în celelalte porţiuni, iar firele erau la acelaşi nivel. În alte zone unde existau fire de înaltă tensiune acestea fuseseră îngropate pe sub autostradă.

Autostrada pe care nu se poate merge

La nodul rutier de la Moara Vlăsiei lucrările au mai avansat, dar proiectul este departe de a fi finalizat, ridicată fiind doar partea centrală a podului. Tocmai pentru a profita de vadul comercial creat de şantier, inclusiv un magazin mobil Mic.ro era amplasat la nodul rutier de la Moara Vlăsiei.

Imediat cum se trece drumul judeţean "autostrada" este impracticabilă. Abia se lucrează la fundaţie, este turnat puţin asfalt, iar pământul încă se vede pe foarte multe porţiuni. Nu putem merge pe autostradă fie pentru că se lucrează, fie este turnat primul strat de asfalt. Până şi camioanele de construcţii merg pe un drum paralel cu autostrada. Aproape niciun pod nu este gata pe acest tronson. La Euroconstruct se văd până acum cele mai multe camioane şi cei mai mulţi muncitori, semn că totuşi, în ultimul ceas, lucrările au accelerat. Cu toate acestea, diferenţele dintre primul tronson şi cel de-al doilea sunt foarte mari.

După o primă porţiune de asfalt turnat se poate deja intra pe un tronson unde s-au montat şi parapeţii de pe mijlocul autostrăzii, dar aceştia nu ţin mult.

Cum se continuă drumul se ajunge la podul de la comuna Gruiu, dar nici aici podul nu este gata, cu toate că se lucrează la el de câteva luni bune. Urmează o altă porţiune de pietriş şi un alt podeţ neterminat, unde în urmă cu câteva luni creştea iarbă. Imediat după, începe să-şi facă apariţia şi asfaltul, sunt finalizate câteva poduri, iar pe laterale există deja parapeţi.

Trecere prin sat

Cea mai lină trecere se face de la Euro­construct la Pa&Co, firma de construcţii deţi­nută de Costel Căşuneanu. Aici vedem asfalt turnat doar pe un singur sens, iar cei mai mulţi muncitori erau concentraţi pe un pod care se construia în apropiere de Siliştea Snagovului.

De la Pa&Co la UMB Spedition nu se poate trece nici peste, nici pe lângă autostradă, ci doar printr-un sat din apropiere. Din acest motiv, pe tronsonul construit de Umbrărescu am preferat să intrăm dinspre centura de vest a Ploieştiului.

Cei aproape 13 km construiţi de UMB Spedition sunt finalizaţi în proporţie de peste 99%. Ce înseamnă acest procent? S-a turnat stratul de uzură al asfaltului, există marcaje pe asfalt, parapeţii dispun de elemente reflecto­rizante, sunt montate indicatoarele cu Bucu­reşti respectiv Ploieşti. Aici vedem pentru pri­ma dată şi semne care indică lungimea auto­străzii. Tot aici vedem pentru prima dată şi un canal colector pe mijloc şi un gard de protecţie din plasă. Cei 1% rămaşi reprezintă câteva rosturi la poduri la care mai lucrau muncitorii şi instalarea panourilor antiorbire. Singurele porţiuni rămase neasfaltate sunt cele din breteaua care face legătura dintre autostradă şi centura Ploieştiului, deoarece nu sunt gata exproprierile pentru a se construi sensul giratoriu care va face "unirea".

Iarna daunează construcţiilor

Astfel, cu aproape o lună înainte de ter­menul-limită "oficial" un singur constructor a reuşit să termine lucrările, chiar şi înainte de termen.

Pe celelalte tronsoane încă se lucrează, dar nu se poate spune pentru cât timp, deoarece gerul, ploile sau zăpada vor opri lucrările pentru cel puţin două luni.

Având în vedere condiţiile meteo anunţate şi stadiul lucrărilor, cel mai probabil autostrada Bucureşti-Ploieşti va fi terminată abia în vara anului viitor, la circa cinci ani de când a fost demarat proiectul de peste 450 mil. euro.

Mai mult, având în vedere decalajul, cel mai proba­bil abia în 2013 autostrada va ajunge efectiv în Bucureşti, unde se va face legătura cu şos. Pe­tricani, luând în considerare că termenul pentru ultima porţiune este luna octombrie a anului viitor.

Sursa: Ziarul Financiar

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: img-2764.jpg
  • Imagine atasata: img-2327.jpg
  • Imagine atasata: img-2804.jpg
  • Imagine atasata: img-2461.jpg
  • Imagine atasata: 10.jpg

0

#20 Useril este offline   Chagall 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 10.095
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:nespecificat

Postat 28 noiembrie 2011 - 22:30

Iata si diferenta dintre UMB si Euroconstruct, doi regi ai asfalturilor din Romania

Imagine postata

La aceeasi lucrare, inceputa in acelasi timp, cu 2 constructori Romani diferiti, unul dintre ei a montat parapetii, a trasat si liniile, iar celalalt inca lucreaza la fundatie... asta zice multe.

Bine ca la Timisoara - Lugoj LOT 1 lucreaza UMB si nu "celebrul" Euroconstruct.
0

Arata acest topic


  • (3 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi