STP Timișoara Forum: Iulius Town (ex Openville) - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (175 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Iulius Town (ex Openville) (In constructie) Evaluare topic: ****- 4 Voturi

#3281 Useril este offline   FlaviusITM 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 66
  • Inregistrat: 21 iunie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 august 2019 - 13:57

Apropo de intaltime, aveti idee ce inaltime are UBC3? Conform studiului asta de altimetrie de pe Take Ionescu, zice ca ar avea 104.5 metri, ceea ce mi se pare mult prea mult: https://www.primaria...Ionescu_46B.pdf, estimez UBC3 undeva in jur de 84 m.

UBC1 si UBC2 sunt trecute cu 61 de metri, ceea ce e aproximativ cat stiam si eu, adica 60.

Fructus zice ca are 65, dar nu stiu daca e chiar asa, poate cu etaje subternane / parcare, dar la suprafata cred ca are sub 60.

Vox zice ca are 45 ceea ce mi se pare cam putin, estimam sa aiba mai mult, poate cam la fel ca UBC 1 sau UBC 2, adica aprox 60m.

Din poza asta s-ar cam vedea cat de cat inaltimile, dar e cam veche si nu era ridicata cladirea de 20 etaje de la ISHO: https://ro.wikipedia...ma_Aradului.jpg

Aceasta postare a fost editata de FlaviusITM: 16 august 2019 - 14:28

0

#3282 Useril este offline   codrut80 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 304
  • Inregistrat: 12 martie 16

Postat 16 august 2019 - 16:43

Vezi postareaFlaviusITM, la 16 august 2019 - 13:57, a spus:

Apropo de intaltime, aveti idee ce inaltime are UBC3? Conform studiului asta de altimetrie de pe Take Ionescu, zice ca ar avea 104.5 metri, ceea ce mi se pare mult prea mult: https://www.primaria...Ionescu_46B.pdf, estimez UBC3 undeva in jur de 84 m.

UBC1 si UBC2 sunt trecute cu 61 de metri, ceea ce e aproximativ cat stiam si eu, adica 60.

Fructus zice ca are 65, dar nu stiu daca e chiar asa, poate cu etaje subternane / parcare, dar la suprafata cred ca are sub 60.

Vox zice ca are 45 ceea ce mi se pare cam putin, estimam sa aiba mai mult, poate cam la fel ca UBC 1 sau UBC 2, adica aprox 60m.

Din poza asta s-ar cam vedea cat de cat inaltimile, dar e cam veche si nu era ridicata cladirea de 20 etaje de la ISHO: https://ro.wikipedia...ma_Aradului.jpg
In privința lui UBC3, sunt de părerea ta, adică aprox. 84m de la bază și cam 80m de la nivelul 0, deoarece acolo diferența de nivel e de - 4m. Despre Fructus, chiar e discuția pe pagină lSHO, și e și un link https://adevarul.ro/...f5ec/index.html
Chiar am socotit cu indulgență și mai mult de 53m nu are, așa cum arată și adevărul la acea dată... Totuși e o clădire în care 9 etaje sunt de locuință, adică max 3m pe etaj și doar 4 sunt ceva mai înăltuțe, deci nu poate fi cât RA ( că asta era discuția, conform unui studiu de altimetrie dar care la unele clădiri e cam aiurea...și studiu ăsta e cam vechi iar la unele clădiri nu erau finalizate proiectele, ele mai fiind modificate, și nu aveau autorizațiile de construcție emise la acea data când a fost făcut acel studiu; și aici mă refer în special la UBC0 care o să aibe 155 și 178 cu tot cu antenă ).
Clădirea Vox, cred că are 45m. Are doar 10etaje. Nu are mai mult de 4m pe etaj. De fapt puține clădiri chiar și de birouri au peste 4m. 10×4=40. Plus maxim mai 4m parterul dă 44 și vreun metru mai e centura de sus sau ceva de genu... Da nu are cum să aibe mai mult de 45. Și așa mie mi se pare puțin cam mult eu o estimam la vreo 40 pt că etajele nu mi se par de 4m. Dar dacă așa zic ei, o fi atunci...
Într-adevăr clădirile poți să le socotești și de la subsoluri, dar în mod corect se măsoară de la cota 0! Dacă o clădire are in subsol 50m și deasupra 20, într-adevăr are 70 in total dar ea se vede ce e la suprafață și spui că are 20m. Dar și din cei 20m mai poate să fie și câți-va metri sub nivelul 0, cum e și la UBC-uri. Dar unii mai socotesc cu tot cu ce minus metri clădirea. Că de ex. UBC1 începe de la nivelul solului cu - 5m aproape, și în total are 60 m dar ea de la 0, cum se socotește corect, are aproximativ 55m. La UBC0 e - 3m. După studiul ăsta de altimetrie se mai arată că, clădirea Asirom e cam cât UBC1/2. Și se vede clar că UBC1 nu e doar cu 1m mai înaltă, mai ales puțin mai de la distanța.

Trimis de pe al meu MHA-L29 folosind Tapatalk

Aceasta postare a fost editata de codrut80: 16 august 2019 - 18:11

1

#3283 Useril este offline   codrut80 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 304
  • Inregistrat: 12 martie 16

Postat 16 august 2019 - 18:18

Uite ce clar se vede diferența dintre cele doua clădiri. Asiromul e puțin mai îndepărtat dar totuși e evident că UBC1 e mai înalt nu doar cu un metru. Eu aproximez că vine undeva pe la începutul ultimului etaj de la UBC1.
Acuma caut un alt studiu real de altimetrie. L-am avut și noi pe pagina cu Iulius Mall (Open Vill), la pus MHN mai pe la început. Imagine postata

Trimis de pe al meu MHA-L29 folosind Tapatalk
0

#3284 Useril este offline   codrut80 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 304
  • Inregistrat: 12 martie 16

Postat 16 august 2019 - 19:15

Am găsit insfârșit...! Uite aici, astea sunt reale: un bloc de locuințe de 10 etaje=36 cu tot cu casa liftului nu 38, H Continental = 51nu 59; Clădirea BCR /Asirom= 49 nu 60, clădirea Fructus 51 nu 65! Clădirea de pe St Cel Mare 42 nu 45 etc. Am scris că pe imaginea postată văd că nu se vede prea clar. La mine în galerie se înțelege. Imagine postata

Trimis de pe al meu MHA-L29 folosind Tapatalk

Aceasta postare a fost editata de codrut80: 16 august 2019 - 19:23

0

#3285 Useril este offline   FlaviusITM 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 66
  • Inregistrat: 21 iunie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 16 august 2019 - 23:02

Aici se vede bine diferenta de inaltime dintre UBC2, UBC1, UBC3 si Centrul Bancar / ASIROM, fiind cam in aceeasi locatie si la acceasi distanta de unde s-a facut poza, poate vreo 5-6 KM :https://ro.wikipedia...ma_Aradului.jpg

Se vede ca UBC3 e cu vreo 35-40% mai inalt ca si UBC 1 si 2, iar UBC 1 si 2 e cu vreo 20-25% mai inalt ca si Centrul Bancar.

Sunt foarte multe informatii gresite pe internet legate de inaltimile cladirilor, am fost si eu indus in eroare de multe dintre ele. Cred ca am sa refac diagrama asta, pentru ca e cam incorecta, multe cladiri sunt mai inalte decat in realitate: https://ro.wikipedia...r:CladiriTM.png

O sa ma bazez pe studiilu de altimetrie de la OpenVille. Doar ca si asta nu e prea correct. UBC3 nu are 104.5m, are vreo 84m. UBC0 nu mai stiu ce sa cred, 155 cu antena, sau 178 cu antena?
0

#3286 Useril este offline   FlaviusITM 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 66
  • Inregistrat: 21 iunie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 august 2019 - 00:25

Vezi postareaFlaviusITM, la 16 august 2019 - 23:02, a spus:

Aici se vede bine diferenta de inaltime dintre UBC2, UBC1, UBC3 si Centrul Bancar / ASIROM, fiind cam in aceeasi locatie si la acceasi distanta de unde s-a facut poza, poate vreo 5-6 KM :https://ro.wikipedia...ma_Aradului.jpg

Se vede ca UBC3 e cu vreo 35-40% mai inalt ca si UBC 1 si 2, iar UBC 1 si 2 e cu vreo 20-25% mai inalt ca si Centrul Bancar.

Sunt foarte multe informatii gresite pe internet legate de inaltimile cladirilor, am fost si eu indus in eroare de multe dintre ele. Cred ca am sa refac diagrama asta, pentru ca e cam incorecta, multe cladiri sunt mai inalte decat in realitate: https://ro.wikipedia...r:CladiriTM.png

O sa ma bazez pe studiilu de altimetrie de la OpenVille. Doar ca si asta nu e prea correct. UBC3 nu are 104.5m, are vreo 84m. UBC0 nu mai stiu ce sa cred, 155 cu antena, sau 178 cu antena?


Cam asa ceva m-am gandit sa modific, si sa corectez si tabelul din articolul de pe wikipedia.
Imagine atasata: CladiriTM2.png
2

#3287 Useril este offline   ker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 18 septembrie 15

Postat 17 august 2019 - 00:35

Chiar ma gandeam ca diagrama de pe Wikipedia trebuie modificata de cineva, dar nu ma pricep nici la photoshop, nici nu stiu cum sa inlocuiesc diagrama cu una noua. Cea pe care ai facut-o tu e perfecta. Daca poti si sa o pui pe Wiki ar fi super

Aceasta postare a fost editata de ker: 17 august 2019 - 00:36

2

#3288 Useril este offline   FlaviusITM 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 66
  • Inregistrat: 21 iunie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 17 august 2019 - 09:18

Acuma vad alte discrepante, de exemplu in studiul de altimetrie de la OpenVille (https://www.primaria...trie_planse.pdf), catedrala e trecuta cu 75 de metri, dar peste tot gasesti ca are 90,5 si mi se pare mult mai inalta decat 75, deci inclin sa cred ca are cam 90.
De ex pare mai intalta decat UBC 3, care are aprox 84. La fel si biserica din Traian zice ca are 62 de metri, iar pe net tot 65,7 gasesti. Nu stiu ce inseamna asta, ca au masurat fara cruce la ambele biserci, sau informatiile anterioare erau gresite.


Cred ca e un mess total, tot ce e pe net, si sincer ai tot felul de surse si informatii, articole de ziar, care se bat cap in cap, deci nu stiu ce sa mai cred, sau cum sa mai modific / corectez articolul ala de pe wiki si plansa.

As inlocui imaginea de pe wiki cu asta de mai jos, dar dupa aia nu o sa mai fie in sync cu tabela si va trebui modificata si aia. In tabela mai apar tot felul de informatii dubioase, gen uranus A (bloc de locuinte 13 etaje) cu 51 de metri, etc.

Imagine atasata: CladiriTM2.png

1

#3289 Useril este offline   codrut80 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 304
  • Inregistrat: 12 martie 16

Postat 17 august 2019 - 22:05

Vezi postareaFlaviusITM, la 16 august 2019 - 23:02, a spus:

Aici se vede bine diferenta de inaltime dintre UBC2, UBC1, UBC3 si Centrul Bancar / ASIROM, fiind cam in aceeasi locatie si la acceasi distanta de unde s-a facut poza, poate vreo 5-6 KM :https://ro.wikipedia...ma_Aradului.jpg

Se vede ca UBC3 e cu vreo 35-40% mai inalt ca si UBC 1 si 2, iar UBC 1 si 2 e cu vreo 20-25% mai inalt ca si Centrul Bancar.

Sunt foarte multe informatii gresite pe internet legate de inaltimile cladirilor, am fost si eu indus in eroare de multe dintre ele. Cred ca am sa refac diagrama asta, pentru ca e cam incorecta, multe cladiri sunt mai inalte decat in realitate: https://ro.wikipedia...r:CladiriTM.png

O sa ma bazez pe studiilu de altimetrie de la OpenVille. Doar ca si asta nu e prea correct. UBC3 nu are 104.5m, are vreo 84m. UBC0 nu mai stiu ce sa cred, 155 cu antena, sau 178 cu antena?
Așa mai da...! O diagramă corectă față de aia de pe Wikipedia. 100% o să aibe 155 fără antenă, eventual 152 dacă ei socotesc cu tot cu diferența de - 3m de nivel, începând de la baza clădiri; și 178m cu tot cu antenă. A fost prea sigur și mai mi-a dat niște amănunte, pe care doar cineva care chiar știe exact poate să le dea. A fost și categoric când mi-a zis, că doar eu asta i-am și spus că poate cu tot cu antenă 155 și a zis nu, direct, cu tot cu antenă 178. O inventat așa o cifră aiurea? Ce rost avea? Și el mi-a și spus și de diferența de nivel de 3m. Și nu cred totuși că are ceva, a spus și că în total in clădire o să intre 40mii de tone de fier! Na atunci e cineva care chiar știe cât de cât exact...

Trimis de pe al meu MHA-L29 folosind Tapatalk

Aceasta postare a fost editata de codrut80: 17 august 2019 - 22:16

0

#3290 Useril este offline   FlaviusITM 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 66
  • Inregistrat: 21 iunie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 august 2019 - 00:13

Am actualizat articolul de pe wiki: https://ro.wikipedia..._Timi%C8%99oara și poza: https://upload.wikim...f/CladiriTM.png. Sper că e mai aproape de realitate acum.

Am mai pus și o poza panoramică de pe centură (Nord de Dumbrăvița), de azi: https://en.wikipedia..._-_Aug_2019.jpg
4

#3291 Useril este offline   codrut80 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 304
  • Inregistrat: 12 martie 16

Postat 18 august 2019 - 10:12

Super! Așa mai da... Acuma un +/- 1-3m e ok. Dar nu cu câte, chiar și 15m...!Atunci s-ar putea și la București să fie greșită diagrama. Dar și la alte orașe

Trimis de pe al meu MHA-L29 folosind Tapatalk

Aceasta postare a fost editata de codrut80: 18 august 2019 - 10:19

0

#3292 Useril este offline   Doppler 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 9.979
  • Inregistrat: 14 februarie 11
  • Sexul:masculin

Postat 18 august 2019 - 13:19

Daca mai trebuia o dovada, nu tot ce apare pe internet este adevarat. Mai ales Wikipedia.
Duminica 18 august:

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 01.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 02.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 03.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 04.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 05.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 06.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 07.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 08.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 09.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 10.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 11.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 12.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 13.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 14.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 15.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 16.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 17.jpg
  • Imagine atasata: Iulius Town - 2019.08.18 - 18.jpg

10

#3293 Useril este offline   ker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 18 septembrie 15

Postat 18 august 2019 - 14:30

Nu bazez afirmatia asta pe nici o sursa decat pe opinia mea, dar mie mie se pare ca Fructus e mai inalt decat continetalul. Asa pare. Poate gresesc?
0

#3294 Useril este offline   FlaviusITM 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 66
  • Inregistrat: 21 iunie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 18 august 2019 - 14:40

Vezi postareaker, la 18 august 2019 - 14:30, a spus:

Nu bazez afirmatia asta pe nici o sursa decat pe opinia mea, dar mie mie se pare ca Fructus e mai inalt decat continetalul. Asa pare. Poate gresesc?


Sincer nu știu ce să zic, și mie mi se pare că ar fi mai înalt de 51 de metri, dar nu cred că are 65. Dar dacă faci calculele cu 4 metri pe etaj office si 3 metri pe etaj rezidențial, cam pe la 51 îți dă. (6*4 office + 7*3 rezidențial + 6 pt diferențe parter și vârf = 24 + 21 + 6 = 51)
Mai e și poza asta din zona Ronaț de la vreo 5 km de centru unde se vede și Iulius Town și Fructus: https://tools.wmflab...19.jpg&flash=no

Cred că e greu de estimat înălțimea, pentru că sunt mai mulți factori:
- Distanța de la observator la fiecare clădire nu e aceeași, Fructus e ceva mai aproape de zona din care a fost făcută poza.
- Altitudinea de la baza clădirilor este diferită, orașul nu este plat, probabil are o diferență de vreo 10 metri între punctul cel mai înalt și cel mai jos pe suprafața urbană. Mi se pare că Fructus e pe o secțiune mai înaltă, sau poate doar din cauză că e lângă pasaj.

Aici e Fructus cu Continental, tot din zona Ronaț, dar continental e ceva mai departe față de Fructus, poate vreo 0.7 km: https://en.wikipedia...tus_%2B_CBC.jpg

Alte perspective:
- Podul CFR Ronaț (spre Săcălaz): https://tools.wmflab...19.jpg&flash=no
- Pasarela de la Gara de Nord: https://tools.wmflab...19.jpg&flash=no

Aceasta postare a fost editata de FlaviusITM: 18 august 2019 - 14:44

1

#3295 Useril este offline   Ebi 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 233
  • Inregistrat: 08 septembrie 15

Postat 18 august 2019 - 17:01

In holul Catedralei mai demult am vazut date despre ea. Cand s-a construit, inaltimea, etc. Nu stiu daca mai este tabloul ala inramat cu aceste date statistice. Memoria imi spune ca acolo scria ca are 83m si ca s-a pus pe 10.000 de piloni de stejar batuti in pamant. Probabil realitatea nu coincide cu memoria. Cei 10.000 de stejari in unele date statistice se transforma in 1.000 piloni de beton.
Daca te duci pe Google Earth si muti mouseul pe diferite cladiri iti arata in josul ecranului inaltimea. Daca muti mouseul pe soseaua de langa cladire iti arata alta inaltime. La fel daca pui mouseul pe raul Bega apoi pe pod iti arata 82m respectiv 89m. Soseaua de langa catedrala arata ca este la 85m iar catedrala 161m fata de nivelul marii, adica 161-85=76m. Daca asteptam sa apara imagini noi pe Google Earth, aflam destul de exact inaltimea constructiilor noi din Iulius Town. Sunt si aplicatii pe telefon care-ti arata coordonatele, inaltimea fata de nivelul marii, etc. Te duci cu telefonul pe acoperis si afli. Sau masori umbra cladirii si umbra ta.Stiind ce inaltime ai tu, afli inaltimea cladirii. Ce sa faci daca a murit Thales din Milet acum 2600 de ani. Ala putea sa calculeze imediat inaltimea unui obiect.
1

#3296 Useril este offline   codrut80 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 304
  • Inregistrat: 12 martie 16

Postat 18 august 2019 - 19:12

Vezi postareaFlaviusITM, la 18 august 2019 - 14:40, a spus:

Sincer nu știu ce să zic, și mie mi se pare că ar fi mai înalt de 51 de metri, dar nu cred că are 65. Dar dacă faci calculele cu 4 metri pe etaj office si 3 metri pe etaj rezidențial, cam pe la 51 îți dă. (6*4 office + 7*3 rezidențial + 6 pt diferențe parter și vârf = 24 + 21 + 6 = 51)
Mai e și poza asta din zona Ronaț de la vreo 5 km de centru unde se vede și Iulius Town și Fructus: https://tools.wmflab...19.jpg&flash=no

Cred că e greu de estimat înălțimea, pentru că sunt mai mulți factori:
- Distanța de la observator la fiecare clădire nu e aceeași, Fructus e ceva mai aproape de zona din care a fost făcută poza.
- Altitudinea de la baza clădirilor este diferită, orașul nu este plat, probabil are o diferență de vreo 10 metri între punctul cel mai înalt și cel mai jos pe suprafața urbană. Mi se pare că Fructus e pe o secțiune mai înaltă, sau poate doar din cauză că e lângă pasaj.

Aici e Fructus cu Continental, tot din zona Ronaț, dar continental e ceva mai departe față de Fructus, poate vreo 0.7 km: https://en.wikipedia...tus_%2B_CBC.jpg

Alte perspective:
- Podul CFR Ronaț (spre Săcălaz): https://tools.wmflab...19.jpg&flash=no
- Pasarela de la Gara de Nord: https://tools.wmflab...19.jpg&flash=no
Ai dreptate Flavius. Oricum și eu am socotit la fel Fructusul... Am pus și 4,5 m ca la UBC0 pe cele 4 etaje office, deși nu are atâta, dar cu indulgență și dă total 4,5×4=18 + 27= 45 și mai vine un parter normal = maxim 49 și mai pui cel retras tot un 4m maxim cu indulgență și dă 53! Deși cum ai spus și tu, la office nu are mai mult de 4m pe nivel și atunci dă 51, exact cât spunea chiar și constructorul la acea vreme. Și mai sunt încă și ceva știri din ziar de pe vremea aia... https://adevarul.ro/...f5ec/index.html
Așa e..., depinde din ce unghi, de la ce distanta față de clădire privești..

Trimis de pe al meu MHA-L29 folosind Tapatalk
0

#3297 Useril este offline   Ebi 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 233
  • Inregistrat: 08 septembrie 15

Postat 19 august 2019 - 16:59

Vezi postareaker, la 18 august 2019 - 14:30, a spus:

Nu bazez afirmatia asta pe nici o sursa decat pe opinia mea, dar mie mie se pare ca Fructus e mai inalt decat continetalul. Asa pare. Poate gresesc?


Pe Google Earth mie imi arata ca Fructusul are 136-83m(nivelul solului)=53m iar Continentalul 140-88m=52m.(daca pui mouse-ul pe antena de pe Conti arata mult mai mult). Nu fac decat sa pun mouse-ul pe varful cladirii sau pe sol si imi arata in partea de jos a ecranului inaltimea.
0

#3298 Useril este offline   ker 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 355
  • Inregistrat: 18 septembrie 15

Postat 19 august 2019 - 17:41

Mie nu-mi arata nimic despre inaltime:/. Dar ai dreptate, daca te utii mai bine sunt de aproximativ aceeasi inaltime, ba chiar Conti poate e mai inalt findca are chestia (?) aia de langa antena care e de cativa metri

Aceasta postare a fost editata de ker: 19 august 2019 - 17:42

0

#3299 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12.243
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 19 august 2019 - 18:56

Ok, can we cut it out please?
Cred ca ajunge. Daca e chiar atat de important, deschideti un topic nou undeva. Hai sa nu poluam.
3

#3300 Useril este offline   freeflow77 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 136
  • Inregistrat: 24 iulie 12

Postat 19 august 2019 - 18:58

https://www.instagra...d=1rx4g4pypl6re niste poze cu extensia mall-ului.
2

Arata acest topic


  • (175 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 163
  • 164
  • 165
  • 166
  • 167
  • Ultima »
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

3 useri citesc topicul
0 membri, 3 vizitatori, 0 utilizatori anonimi