STP Timișoara Forum: Discutii despre istoria transportului din Timisoara - STP Timișoara Forum

Salt la continut

  • (5 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Discutii despre istoria transportului din Timisoara

#81 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 554
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 02 iunie 2019 - 12:11

http://www.ratt.ro/f...ndpost&p=140668

Vagonul 354 este renumerotat. Nu știu însă numărul inițial.
0

#82 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8.356
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 02 iunie 2019 - 13:11

Da, din pacate inca nu stiu nici eu, dar poate o sa-mi dau seama datorita schemei de culoare.
0

#83 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 554
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 02 iunie 2019 - 13:48

După schemă le-am găsit pe 260 și 286.
1

#84 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 iunie 2019 - 08:37

Ar mai putea fi 305 si 318 cu aceeasi schema de culoare care apartineau de Take Ionescu, doar ca 305 nu prea are cum sa fie (a avut acel accident). Ce e clar, e ca este un vagon cu nr sub 330 (vezi caseta de afisare a liniei).
0

#85 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 554
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 03 iunie 2019 - 09:38

Eu mizez pe 286. Capacul din dreapta este puțin lăsat, cam la fel ca în poza cu 286 din Dâmbovița, unde am impresia că se poate observa și sigla RATT. 318 nu este, se vede colțul dreapta-spate al acestuia în poza cu 354 renumerotat.
0

#86 Useril este offline   Paul85 

  • Membru Senior***
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 658
  • Inregistrat: 23 februarie 09
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 03 iunie 2019 - 14:28

Se poate, mai ales ca si 286 apare renumerotat din alt vagon in ultimele poze. Este vorba tot de un vagon cu nr < 330, dupa caseta de numar, deci nu e o renumerotare directa intre cele 2, probabil mai sunt si alte vagoane implicate.

Totusi, as vrea sa inteleg la ce foloseau aceste renumerotari? Ma gandesc ca are legatura cu casarea vagoanelor, ca de obicei atunci apare, dar care e motivul?
Si a doua intrebare, oare nu exista undeva la STPT aceste informatii documentate, cu ce vagoane au fost renumerotate si cum?

Aceasta postare a fost editata de Paul85: 03 iunie 2019 - 14:30

0

#87 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 554
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 03 iunie 2019 - 16:13

De obicei pentru a folosi un vagon cu uzura morală mai mare (în acte) pentru mai mult timp, dacă acest vagon este considerat mai fiabil decât altul.
De exemplu, (nu este acesta cauza exactă) 311 a fost renumerotat în 360 pentru că tehnic vagonul era bun, dar în acte era vechi și avea norma de casare îndeplinită. Astfel el a luat numărul de la 360, vagon cu o stare precară, dar care nu are norma îndeplinită și este mai nou. Renumerotarea însemna transferarea identității vagonului de la serie la numărul de înmatriculare.
2

#88 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 554
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 05 iunie 2019 - 19:00

Nu știu de ce, dar ceva îmi spune că au apărut poze noi și în topicele dedicate troleibuzelor (la autobuze nu m-am uitat încă).
Câteva completări de pe forum:
DAC 117EA 71: http://www.ratt.ro/f...ndpost&p=155100
ROCAR 217E 4: http://www.ratt.ro/f...ndpost&p=154645
Și cadre în care se regăsesc cele două, înpreună cu ROCAR 217E 6:
http://www.ratt.ro/f...ndpost&p=155214
http://www.ratt.ro/f...ndpost&p=155619
0

#89 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8.356
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 05 iunie 2019 - 19:03

Exact, am zis ca am primit niste poze noi. :) O sa le adaug si pe acelea, mersi!
1

#90 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 554
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 05 iunie 2019 - 19:26

Plăcerea mea. :beer2:
Mult succes în continuare, aștept cu mare interes și celelalte modele.
1

#91 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 554
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 20 noiembrie 2019 - 12:44

Am observat o greșeală în topicul V54. Remorca a fost modernizată în V12/V3A în anii 1980-1981. Prima parte a modernizărilor (1976-1977) a vizat 160 vagoane V51 și V54, fiind realizate 80 cupluri EP/V3A + remorcă EP/V3A, iar a doua (1980-1981) 92 vagoane V51 și V54, dar și remorci V12, fiind realizate 92 cupluri EP/V3A + V12/V3A. Numerele ambelor vagoane trimise la Timișoara sunt altele decât cele originale, vagoanele fiind anterior renumerotate. Numărul 6207 a aparținut inițial unei remorci EP/V3A, iar 6026 a fost un alt vagon, poze din anii ‘90 îl înfățișează pe originalul 6026. De asemenea trebuie adăugat ca ambele vagoane trimise la Timișoara prezintă urme de vopsea ce atestă acoperirea altor numere de parc.
1

#92 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 554
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 28 noiembrie 2019 - 06:11

Se pare că am greșit și eu. Modernizarea nu s-a realizat etapizat, ci continuu. Prima remorcă V12/V3A (au existat 80, nu 92) a fost realizată în anul 1980 și a avut numărul 6287. Restul remorcilor de acest tip au purtat numere în intervalul 6294-6372. Renumerotările au început odată cu începerea casării primelor vagoane EP/V3A în anii ‘90.
Îmi cer scuze pentru datele incorecte menționate anterior.
2

#93 Useril este offline   GPS 

  • Membru Senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 554
  • Inregistrat: 25 iulie 17
  • Sexul:masculin
  • Locatia:București

Postat 02 decembrie 2019 - 22:50

Și pentru că vorbeam despre renumerotări, să vedem o remorcă, tot 6207, dar de data aceasta EP/V3A. Și aici se poate vedea că vorbim despre o renumerotare, poza este realizată în anii 90 la Piața Presei Libere. Scuze pentru Off topic.

Imagine postata

_____
Sursa foto: Tramclub

Aceasta postare a fost editata de GPS: 02 decembrie 2019 - 22:52

0

Arata acest topic


  • (5 Pagini)
  • +
  • « Prima
  • 3
  • 4
  • 5
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

2 useri citesc topicul
0 membri, 2 vizitatori, 0 utilizatori anonimi