STP Timișoara Forum: Afisajele troleibuzelor - STP Timișoara Forum

Salt la continut

Imagine postata
  • (3 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3

Afisajele troleibuzelor Evaluare topic: ***** 1 Voturi

#1 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 14 ianuarie 2009 - 21:54

A existat cumva vreodata linia 69 de troleu prin septembrie 2008? Sau a fost doar o eroare de afisaj? Ca vad ca cineva, mai precis un bucurestean a luat de "buna" aceasta infrmatie, si site-ul sau dezinformeaza.
0

#2 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3.145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 14 ianuarie 2009 - 21:56

linia 69 nu a existat nicio data in timisoara,era mai mult ca sigur o eroare de afisaj :coolspeak:
0

#3 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 14 ianuarie 2009 - 22:02

Si ce troleu sa fi fost? scria Strandul Tineretului. Sa fi fost 19 sau care?

http://ratt.stfp.net/ Ar trebui sa il anunti si pe domnul Stefan Puscasu (stfp) de pe tramclub de aceasta eroare care dezinformeaza. (el e adminu site-ului)
0

#4 Useril este offline   Viktor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 4.685
  • Inregistrat: 25 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara
  • Interese:Filme, poze, distractie, calatorii etc.Imi plac foarte mult tramvaiele Wegmann GT4.

Postat 14 ianuarie 2009 - 22:06

Dar chiar arata linia 69.
:coolspeak: :blink:
Defapt acum mi-am dat seama ca defapt este linia 11. :coolspeak:
sursa:ratt.stfp.net

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: _C3027_69_DB_1.jpg

0

#5 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 14 ianuarie 2009 - 22:14

[quote name='George1000' date='14 Jan 2009, 23:02 ' post='7167']
Si ce troleu sa fi fost? scria Strandul Tineretului. Sa fi fost 19 sau care?
Eventual 11. 19 Nu circula la strandul Tineretului. :coolspeak:
0

#6 Useril este offline   Florin.B RATT 

  • STPT Forum Admin
  • Grup: Admin
  • Postari: 25.578
  • Inregistrat: 06 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:RATT

Postat 14 ianuarie 2009 - 23:21

Pe vremea aceea se ocupa de programarea afisajelor un specialist din Cehia. Cine stie ce greseala a facut pe acolo (el, la fel ca George, nu stia ca nu exista asemenea linie :coolspeak: )
0

#7 Useril este offline   alby 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 41
  • Inregistrat: 22 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara

Postat 15 ianuarie 2009 - 12:04

arfi fain sa ajungem panla linia 69 :coolspeak:
0

#8 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8.346
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 15 ianuarie 2009 - 16:13

Poate a fost o gluma a soferului pentru cel care pozase. :coolspeak:
0

#9 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 15 ianuarie 2009 - 16:50

Nici vorba de gluma. Troleul era in mers. Soferul nu poate sa schimbe afisajul intr-o secunda ca sa se poata tine de astfel de glume. Din cate stiu tot de pe acest frum, schimbarea afisajului e o procedura complexa pe baza de coduri.
A fost o simpla eroare de afisaj din cate imi dau seama iar acel om, fiind Bucurestean si necunoscand Timisoara, a luat-o "de buna"
0

#10 Useril este offline   cseh_17 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 12.203
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bergisch-Gladbach / Köln

Postat 15 ianuarie 2009 - 16:59

Troleul e la capat de linie , si daca te uiti nici macar nu este in troleu... Deci poate fi totusi o gluma.
0

#11 Useril este offline   George1000 

  • Membru activ
  • Grup: * Membri activi *
  • Postari: 673
  • Inregistrat: 21 noiembrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Braila

Postat 15 ianuarie 2009 - 17:22

Acum observ ca e la capat de linie. Dar cum zici ca nu e troleu? Si cum adica spui tu de gluma, cand acel site este pentru INFORMARE pentru pasionatii transportului in comun.
Acel site este structurat pe orase, linii, si a pozat fiecare autobuz din fiecare oras. Si nu doar el este, ci a luat cate un colaborator din fiecare oras, care i-a pozat autobuzele. Si ia dat pozele sa le puna pe site. Nu cred ca si-ar permite sa faca o gluma caci ar insemna derutarea turistilor.
Eu asta cred ca a fost o eroare de afisaj.

Aceasta postare a fost editata de George1000: 15 ianuarie 2009 - 17:23

0

#12 Useril este offline   alecs 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 3.145
  • Inregistrat: 20 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:timisoara
  • Interese:http://soferderomania.promotor.ro/carmen_m click plz

Postat 15 ianuarie 2009 - 18:39

ar putea fi gluma,a setat linia 69 si a coborit din troleibuz si l-a lasat pe acela sa pozeze,iar mai apoi a trimis poza celuia care le-a postat pe acel site.DAR,din cate stiu eu,liniile sunt salvate pe un computer si se seteaza doar liniile existente,nu si <<glumele>>soferilor,pentru ca nu exista
0

#13 Useril este offline   Visor 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 8.346
  • Inregistrat: 09 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara
  • Interese:STPT, Trenuri, Fotografia, Desenul, PC

Postat 15 ianuarie 2009 - 19:59

Alecs are dreptate, este o gluma, troleibuzul fiind la Strandul Tineretului. Crede-ma e o gluma, il cunosc pe cel care a facut poza.
Se poate pune orice nr. de linie.
La Baritiu la o rezerva am vazut ca scria de ex. 112.
0

#14 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 15 ianuarie 2009 - 20:05

Bun, dar atunci ofera informatii gresite in ceea ce privesc liniile de firobuz din Timisoara
0

#15 Useril este offline   mile 

  • Moderator
  • Grup: Moderatori
  • Postari: 9.052
  • Inregistrat: 08 octombrie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Regiunea Banat
  • Interese:Navigatia pe Bega, tramvaie si firobuze

Postat 15 ianuarie 2009 - 21:50

Problema cu tramvaiul 11 şi troleibuzul 11... s-ar putea redenumi troleibuzele: din 11 în 61, din 12 în 62 ş.a.m.d., restul indicativelor să rămână aşa cum sunt.



Asa scria Dr2005 in 25 noiembrie 2008 si am fost deacord cu el. Mi s-a parut si mi se pare in continuare cea mai buna solutie la problema de mai sus. Si iata cat de aproape a fost. in loc de 69 daca scria 61 ar fi fost perfect, 14 - 64, 15 - 65, 16 - 66, s.a.m.d. ...
0

#16 Useril este offline   Dr2005 

  • Membru onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 1.403
  • Inregistrat: 18 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Bucuresti, Sector 6 - Drumul Taberei

Postat 26 ianuarie 2009 - 04:58

Că s-a tot vorbit de stfp şi de unele experienţe plăcute sau neplăcute cu el... e ştiut faptul că el ia de bun cam tot ce afişează un vehicul (nici vorba de informare)... de exemplu, la Bucureşti avem, printre altele, linia 70037: http://ratb.stfp.net...in=70037&ttx=A*
Imagine postata


Au mai fost şi altele, dar văd că le-a corectat (gen linia 603 la tramvaie, care e de fapt codul de retragere pentru Depoul Bucureştii-Noi).
0

#17 Useril este offline   ttc 

  • Membru autentic
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 20 martie 08

Postat 05 martie 2009 - 14:05

Vezi postareamile, la 15 Jan 2009, 21:50, a spus:

Problema cu tramvaiul 11 şi troleibuzul 11... s-ar putea redenumi troleibuzele: din 11 în 61, din 12 în 62 ş.a.m.d., restul indicativelor să rămână aşa cum sunt.



Asa scria Dr2005 in 25 noiembrie 2008 si am fost deacord cu el. Mi s-a parut si mi se pare in continuare cea mai buna solutie la problema de mai sus. Si iata cat de aproape a fost. in loc de 69 daca scria 61 ar fi fost perfect, 14 - 64, 15 - 65, 16 - 66, s.a.m.d. ...



Linia 11 de tramvai a devenit 10
Mai simplu!
0

#18 Useril este offline   propper 

  • Membru Onorific
  • Grup: Membru onorific
  • Postari: 54
  • Inregistrat: 24 martie 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timisoara (Banat)
  • Interese:mijloace de transport in masa (inclusiv trenuri)

Postat 21 aprilie 2009 - 03:17

linia 70037 :rofl:)

Mda... pai nah... in Bucuresti aveti deja numere peste 69...asa ca 70037 parea o alegere buna pt o alta gluma :mellow: ...interesant de stiut totusi ca incape asa un numar mare pe afisaj, si langa traseul.

Apropo... La bucuresti, sus langa numar scrie totimpu statia care urmeaza sau capatul de linie inspre care se indreapta? ... ca am mai fost prin bucuresti si parca scrie urmatoarea statie totimpu.... dar nah... la cat de bine stiu ce se intampla acolo (ma simt foarte extraterestru) ...pate ma insel
0

#19 Useril este offline   caius 

  • Membru senior**
  • Grup: Membri seniori
  • Postari: 825
  • Inregistrat: 23 mai 08
  • Sexul:masculin
  • Locatia:Timişoara

Postat 21 aprilie 2009 - 14:13

Nu, nu scrie statia urmatoare, doar uneori arata capetele de linie si alteori se schimba si arata VIA (adica pe unde o ia autobuzul), atunci unul dintre capete ramane "intact" (nu se schimba). Cel putin asa cred. <_<
0

#20 Guest_zofei.2006_*

  • Grup: Guests

Postat 07 iulie 2009 - 12:29

Ai dat raspuns de zici ca esti din Bucuresti :04: . Nici eu nu reuseam sa explic asa bine .

Arata acest topic


  • (3 Pagini)
  • +
  • 1
  • 2
  • 3

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi